29.08.2017

trump_smile

Президент США Дональд Трамп відмовився прямо назвати Росію загрозою безпеці, сказавши замість цього, що він вважає загрозами багато країн.

Про це він заявив на спільному брифінгу з президентом Фінляндії Саулі Нійністьо після їх зустрічі у Вашингтоні, повідомляє Поштівка з посиланням на The Hill,

Коли фінський репортер запитав, чи вважає він Росію загрозою безпеці, Трамп відповів: "Я вважаю багато країн загрозою безпеці, на жаль, якщо дивитися на те, що відбувається в світі сьогодні".

Пізніше Трамп також сказав, що було б добре, якби США мали кращі відносини з Росією, щоб забезпечити "мир у всьому світі".

"Сподіваюся, що у нас хороші відносини з Росією. Я говорю це голосно і ясно, я говорив це багато років. Думаю, це добре, якщо ми маємо перкрасні відносини, або, принаймні, хороші відносини з Росією", – сказав Трамп.

"Я вірю, що коли-небудь це станеться … Я думаю, що це дуже добре для миру в усьому світі і інших речей", – додав він.

Як повідомлялося, на брифінгу після зустрічі з президентом Фінляндії Трамп запевнив, що Сполучені Штати захистять країни Балтії від небезпеки, що створюють російські військово-морські навчання із Китаєм в Балтійському морі.